August 14, 2012

Ada perkara yg saya nak tanya awak....♥♥♥

awak ada perkara yang saya nak tanya pada awak..

♥ awak, awak pernahkan lalui hari-hari awak dalam masa satu hari tanpa diri saya...apa awak rasa tanpa saya satu hari itu ?

♥ awak, awak juga dah pernahkan lalui hari-hari awak dalam masa seminggu tanpa diri saya...apa yang awak rasa ?

♥ awak, awak juga dah pernahkan lalui hari-hari awak dalam masa sebulan tanpa diri saya...dan apa awak rasa ?

♥ dan dalam masa itu awak setia menunggu saya, sesaat pun awak tidak pernah curang dengan saya walaupun ada yang sedia untuk mencintai awak. saya bersyukur sangat sebab awak hadir dalam hidup saya, awak telah mengajar saya erti kesabaran, erti kesetian yang paling penting erti keikhlasan. terima kasih sayang sebab saya begitu mencintai awak, sayang awak cinta terakhir saya insyaallah.

♥ awak, adakah awak dah bersedia untuk lalui hari-hari awak tanpa saya untuk selamanya. saya rasa awak sudah bersedia sebab awak pernah hidup tanpa saya dalam mase satu hari, seminggu dan sebulan saya yakin awak boleh lalui hari-hari awak tanpa saya untuk selamanya.

♥ tapi awak kalau umur saya panjang dan tuhan telah ciptaan awak menjadi teman hidup saya.. saya hanya mampu berjanji yang saya tidak boleh memberikan kemewahan pada awak tetapi insyaallah saya akan membahagiakan hidup awak hingga ke nafas terakhir awak.
 

No comments: